AR Show

ARShow פיתחה טכנולוגיית AR מהפכנית אשר מאפשרת לקבוצות גדולות לצפות בו זמנית בתכני מציאות רבודה מגוונים, באופן שטרם נראה בעולם. ARShow יוצרת תכנים לאירועי עסקים, תיירות, תרבות, משחקים, ספורט ועוד, זאת בעלות אטרקטיבית וללא תחרות.

29% מיעד הגיוס

אין טבלה 
קמפיין נגמר  אין לחצן 
שתפו
מפרסם: סשה קריינדלין
גיוס אנג'לים
סוג השקעה:
שלב החברה:
קטגוריה:
רכב ותחבורה

עיקרי הדברים

עיקרי הדברים

 

החברה הראשונה בעולם המספקת פתרונות AR מקיפים לעולם הבמה והמופעים החיים   

ARSHOW היא החברה הראשונה והיחידה בעולם המספקת פתרונות AR מקיפים לעולם הבמה והמופעים החיים בתחומי התיירות, המוזיקה והתיאטרון. החברה מספקת פתרונות תוכנה, חומרה ותוכן ליצירת מופעי AR ראשונים מסוגם בעולם ופתרונותיה כוללים: פלטפורמה ייעודית ליצירה ותפעול מופע, הקמת התשתית הדרושה בכל מיקום למופעי פנים וחוץ, פיתוח משקפי AR ייחודיים למופעים חיים ושירותי ייעוץ ובניית תוכן AR למופעים.  

חוויה שטרם נראתה כמוה בעולם

הדור הראשון של פלטפורמת יצירת ותפעול המופעים שפיתחה ARShow יצא לשוק בדצמבר 2017 עם השקת "גוליבר" הצגת ה-AR הראשונה מסוגה בעולם בהצלחה מסחררת. המערכת מסנכרנת את המופע החי על הבמה עם תוכן ה-AR למספר בלתי מוגבל של צופים. מאז השקת המערכת צפו בצהגה מעל 20,000 אנשים והביקורות אינן מפסיקות לשבח הן את התוכן והן את הטכנולוגיה.

 

" ARShow יצרה את ההצגה הראשונה המשלבת AR בתיאטרון, אף אחד בעולם טרם עשה זאת"

The Marker  

 

"גוליבר בתיאטרון גשר הוא רגע נדיר"

ידיעות אחרונות

 

 

רקורד של הצלחה: 60 פטנטים ומייסד חברת StoreDot

ARShow הוקמה ע"י 4 מייסדים ובינהם "היזם הסדרתי" פרופ' סימון ליצין, אשר על שמו רשומים מעל ל-60 פטנטים והקמת חברת Storedot (חברה משגשגת ששוויה נאמד כיום במאות מיליוני דולרים). 

 

משקיעי צמרת בחברה

ARShow גייסה עד כה מאות אלפי דולרים ועל משקיעיה נמנה המיליארדר ואיל הנפט רומן אברמוביץ', לצד קרנות ומשקיעים נוספים, דוגמת Duotem Capital מהונג קונג והמשקיע הקזחי איגור יוכט.

 

 

 

 

 

ARSHOW כבר עוררה התלהבות גלובאלית אדירה

הישגיה הטכנולוגיים והאומנותיים של ARShow הכו גלים ועוררו התעניינות רבה בעולם. בימים אלה מקיימת החברה מגעים מתקדמים לשיתופי פעולה בתחום הפיתוח עם חברות הטכנולוגיה המתקדמות בעולם (LG, SAMSUNG ועוד). מטרת שיתופי הפעולה היא פיתוח משקפי AR ייעודיים למופעים חיים. מלבד חברות אלה, מקיימת ARShow שיתופי פעולה ומגעים מתקדמים עם חברות ההפקה הגדולות בעולם בארה"ב (Broadway), אירופה, רוסיה וסין, ליצירת תוכן AR חדש ומתקדם במסגרת המופעים המובילים בעולם.

 

 

פיצ'

פיצ'

הרעיון

ARShow פיתחה פתרון AR יצירתי ושאפתני אשר משנה לחלוטין את חווית הצפייה בכל הופעה חיה, החל ממרכזי תיירות, דרך מופעי מוזיקה ועד בימת התיאטרון והופך אותן לחוויה שכמוה לא נראתה בעולם. עם גודל שוק מוערך של כ - 75 מיליארד דולר ועם השקה ראשונה מסוגה בישראל ובעולם של הצגת תיאטרון ("גוליבר", בתיאטרון גשר) המשלבת דמויות ותפאורת AR באינטרקציה בזמן אמת עם השחקנים אשר על הבמה, ARShow נראית כמו הדבר החם הבא.

החברה מספקת פתרונות AR מקיפים בשלושה רבדים:   

תוכנה – ARShow פיתחה מערכת יצירת תוכן ותפעול מופעים המשלבים AR. המערכת מאפשרת ליוצרים ואומנים לייצר מופע מותאם אישית לצרכיהם בשיטת "Drag & Drop", אינטרקציה בזמן אמת בין דמויות ה-AR והשחקנים ובין דמויות ה-AR והקהל. כמו כן מאפשרת המערכת את סנכרון המופע בזמן אמת למספר בלתי מוגבל של צופים, כלים מיוחדים לבימוי וחזרות ועוד אפשרויות רבות ומלהיבות.

חומרה – כל אולם או אתר המעוניין לקיים מופע AR זקוק לתשתית מתאימה. ARShow מתמחה בהקמה, אבזור ורישות המיקומים בכל הציוד הדרוש למופעי AR, כולל מערכת הפעלה ייעודית למשקפי ה-AR.
בנוסף וחשוב מכל,
ARShow עומלת על פיתוח של משקפי AR ייעודיים לחווייה קבוצתית ומופעים חיים. כיום מציע השוק משקפי AR לחוויה אישית בלבד, ARShow מפתחת בימים אלה את המוצר הראשון שיאפשר חוויית AR קבוצתית, למספר בלתי מוגבל של משתמשים.

תוכן – נכון להיום ARShow היא החברה הראשונה בעולם לייצר מופע באורך מלא המשלב קטעי AR לכל אורכו, באינטרקציה מלאה בזמן אמת עם השחקנים על הבמה ועם הקהל. כחלוצה בתחום, מספקת ARShow שירותי ייעוץ ותוכן ליצירת מופעים, עבור חברות תיירות והפקה המבקשות להיות הראשונות בארצן להציג לקהל מופע AR.

 

הבעיה:

עולמות התוכן אליהם פונה ARShow, תיירות, תיאטרון וכן מוזיאונים, סובלים מפער טכנולוגי ופיגור של ממש בכל הנוגע לקדמה. בעולם בו אנשים צורכים ריגושים באופן שונה מבעבר וכל אובייקט זוכה למשמעות והתגשמות חזותית מיידית, נדרשים עולמות התיירות והבמה להמציא את עצמם מחדש. דמיינו לעצמכם מופע אשר מתעורר לחיים, יוצא מגבולות הבמה, מקיף את הצופה מכל עבריו ואפילו מאפשר לצופה להשפיע על השתלשלות האירועים. אותו מופע הופך בן רגע  לחוויה ייחודית ללא מתחרים, בה הצופה הופך לראשונה מפאסיבי לאקטיבי וזוכה לחוויה מעצימה ומשמעותית.

 

הפתרון

את הפער הזה, ממלאת ARShow.. בדצמבר אשתקד, באמצעות צוות מנצח של יזמים, אנשי טכנולוגיה ואומני אנימציה ובמה, העלתה ARShow בתיאטרון גשר את הצגתה הראשונה – "גוליבר", ההצגה הראשונה בעולם המשלבת מציאות רבודה בהצגת תיאטרון. "גוליבר" הפכה בן רגע לסיפור הצלחה מסחרר, למעלה מ – 20 הצגות נמכרו מראש ועד כה צפו בהצגה מעל  20,000 צופים. בהתאם לציפיות, ההצלחה המרשימה של גוליבר הייתה יריית הפתיחה עבור ARShow ,שהוכיחה מעל לכל ספק כי ניתן להטמיע AR בעולם המופעים החיים וכי הפיתוח הטכנולוגי שלה הוכתר בהצלחה יתרה.  


 

היכן תראו את ARSHOW:

באתרי התיירות:

  • הפיכת אתרים ארכיאולוגים משמימים לאיזורי התרחשות של סיפורים היסטוריים מרגשים. קהל המבקרים יוכל לחזות במו עיניו בדמויות ההיסטוריות קמות לתחיה, לא באולם קולנוע או במוזיאון, אלא באתר ההיסטוריה בו חיו ופעלו, לצפות בקרבות מרגשים ובאירועים היסטוריים מכוננים. ההתרחשות מקיפה את הצופה בטווח מלא של 3600 ומאפשרת אינטרקציה עם הסיפור. כל זה משתלב כחלק אינטגראלי בחווית הביקור באתר. הביקור באתרים היסטוריים הופך בן רגע מהקשבה לסיפורים רחוקים בליווי עזרים פשוטים והרבה דמיון והקשבה פאסיבית, לחוויה אקטיבית, חיה ותוססת.

בהופעות חיות:

  • העצמת חוויית הצפיה על ידי הוספת אפקטים מרשימים ב-AR המשתלבים ומסתנכרנים באופן מושלם עם המוזיקה החיה על הבמה, ביצירה משותפת עם האומנים המופיעים.
  • אומני עבר שנפטרו חוזרים לבמה כדמויות AR ולהופיע בפני קהל צופים עצום ובלתי מוגבל, לצד נגנים חיים, בסנכרון מושלם.

בתיאטראות:

  • הוספת דמויות AR בתלת מימד שמעולם לא נראו לפני כן על בימת התיאטרון, הפועלות בסנכרון מושלם עם הופעתם של השחקנים על הבמה. שדונים, ענקים, פיות מעופפות, בעלי חיים, מפלצות וכל יציר דמיון או פנטזיה יכולים להיות חלק מהצגת תיאטרון מבלי לפגוע בהתרגשות שבחויית הצפיה במופע חי.
  • פתיחת אופקי יצירה חדשים ובלתי מוגבלים עבור מפיקים, במאים ואומני תיאטרון.
  • שבירת החציצה הנודעתבין הקהל ובין הבמה.  ההצגה יוצאת מהבמה ומתרחשת בכל רחבי אולם התיאטרון, מקיפה את הקהל ב--3600  ויוצרת חוויה משותפת, אינטראקטיבית ומרגשת עבור כלל הצופים.

חוויה מסוג אחר:

ARSHOW זיהתה את הצורך הזועק של עולם התיירות, המוזיאונים, התיאטראות, בתי הקולנוע ועוד,  אשר שיוועו לשלב טכנולוגיה מתקדמת ולהביא את החוויה שהם מציעים לסטנדרטים של המאה ה-21. כדי להתאים לקהל של היום, יש להעניק חוויה המדברת בשפה עכשווית ומציעה לקהל את הדבר החם הבא.  ARShow מאפשרת לצופה להפוך לשותף מלא בחוויה, לחוות את האירוע באופן עוצמתי לא עוד כצופה פאסיבי אלא כשותף מלא במתרחש. השימוש בטכנולוגיית המציאות הרבודה מאפשרת למשתמש חוויה בלתי נשכחת, כזאת שתלווה אותו גם לאחר שהאירוע הסתיים. ARShow הפכה את חוויית ה-AR לראשונה בהיסטוריה מאישית לקבוצתית ובכך אפשרה לא רק העצמה של החוויה האומנותית באמצעות טכנולוגיה, אלא גם העצמה של החוויה האנושית באמצעות תקשורת בינאישית בין הצופים  

 

 

הטכנולוגיה של ARSHOW:

הרכב המערכת של :ARShow

  1. SDK (Software Development Kit) PLUGIN וכלים ליצירת המופע לשימושם של אנשי התוכן והמתכנתים.
  2. מערכת הפעלה לתפעול ההופעה בזמן אמת, המאפשרת הכנסת שינויים, כלים לחזרות, סנכרון בזמן אמת ולוח בקרה עם ממשק נעים וידידותי למשתמש.
  3. פתרונות חומרה מקיפים להקמת תשתית, אבזור ורישות המיקום, כולל מערכת הפעלה ושליטה למשקפי ה-AR.
  4. פיתוח משקפי AR ייחודיים וייעודיים לחוויה הקבוצתית של צפיה במופעים חיים.

 

 

ARSHOW's Creator SDK (Build a show)

על מנת לייצר הופעת מציאות רבודה, פיתחה ARShow מערכת כלים חכמים אשר משולבים במערכת ה SDK, המאפשרת לאנימטורים, במאים ומפתחים, ליצור הופעת ARבאורך מלא. המערכת מספקת כלים מובנים המאפשרים הוספת אפקטים מיוחדים, עיצוב תפאורות על מנת להתאימם לזירה הקיימת, ועוד. בנוסף, מאפשרת המערכת כלים מיוחדים לשימוש הבמאי – כולל כלי לצפיה חוזרת, כלים ייחודיים לחזרות ולבדיקת התוכן בזמן אמת. 

 

Pinocchio's Blackbox Nano (Operate the show)

""Pinocchio, מערכת יצירת ותפעול המופעים של ARShow, טומנת בחובה פתרונות תוכנה מקצה לקצה, במטרה לספק את כל הצרכים הדרושים ליוצרים של מופעי AR: :

  • שליטה בהופעה בזמן אמת
  • אפשרות לשינוי תוכן
  • כלי בימוי וחזרות
  • הפעלה וסינכרון של ההופעה עם -ABLETON LIVE  ושרתי DMX, ששולחים מידע למוניטורים של המפעילים, ועוד.

הקופסה השחורה של "Pinocchio", היא פתרון חומרה אולטימטיבי הכולל בתוכו את כלל המרכיבים הנחוצים להופעת מציאות רבודה מוצלחת, בקופסא אחת ניידת ונוחה לתפעול ושימוש.

 

ARShow - גישה מהפכנית לפיתוח משקפי מציאות רבודה (AR)

 

משקפי ה-AR הקיימים בשוק

  • דגמים רבים בשוק: מג'יק ליפ, הולולנס ועוד.

  • ההשקעות במשקפי המציאות הרבודה הקיימים עומדות על מליארדי דולרים:
    • מג'יק ליפ:
      • סך ההשקעות עומד על 2.3 מילארד דולר
      • עלות גבוהה עבור כל יחידה: 1,000-3,000 דולר
      • משקפיי AR לשימוש אישי בלבד
      • רזולוציה טובה למרחקים קצרים בלבד (2-3 מ')
      • מערכת מיצוב מסובכת ולא יציבה
  • משקפי ה-AR כבדים כתוצאה מריבוי פונקציות (למשל יכולת מעקב ואיתור כיוון התנועה) ולכן ניתן להשתמש בהם לקטעי זמן קצרים בלבד.
  • מימדי המכשיר הקטנים ומשקלם הכבד של משקפי ה-AR, יכולות העיבוד אינן מסוגלות לספק תצוגת AR באיכות גבוהה.
  • המכשירים החלשים מספקים איכות תצוגה ירודה.

 

ייעדי יישום לטכנולוגיית ה-AR

  • מתקני ואתרי תיירות

  • מוזיאונים
  • תיאטראות
  • איצטדיונים ותחרויות ספורט
  • מופעי מוזיקה, אירועי תאגידים, נשפים בינלאומיים

שוווקים בהיקף של עשרות מיליארדי דולרים

מכירת משקפי המציאות הרבודה אינה מיועדת לצרכן הבודד אלא לעסקים גדולים המסוגלים לעמוד בעלויות של התקנת תשתית AR ואבזור אולמות או אתרים במשקפי AR לשימוש המוני, בהנחה שמהמחיר ליחידה עומד על פחות מ-200 דולר.

 

גישה חדשה לפיתוח

  • מערכת לתמיכה סימולטנית במספר מכשירים בו-זמנית, העברת העיבוד המתרחש כרגע בתוך המשקף הבודד, למערכת המבצעת את העיבוד עבור מספר משקפיים בו זמנית, מחוץ לגוף המשקפיים.

  • המשקפיים יבצעו רק הצגה של התוכן, איתור מיקום ומעקב אחר זווית הצפיה.
  • המשקפיים יתמכו באיכות גבוהה של תצוגה בלבד, ובצפיה במוקד התרחשות מרוחק מן הצופה.
  • המערכת תבצע עיבוד תצוגה ריכוזי וכולל לכל משקפי ה-AR של הצופים, בו זמנית.

יתרונות

  • הפחתת משקל המשקפיים (בזכות הוצאת העיבוד מן המשקפיים והארכת משך חיי הסוללה)

  • שיפור משמעותי באיכות התצוגה בזכות העצמה חזקה בעשרות מונים של יכולות העיבוד
  • שיפור טווח וגודל שטח הצפיה בזכות שימוש במצלמה ברזולוציה גבוהה משמעותית
  • הפחתת העלות;עלות המעבד משפיעה משמעותית על עלות המוצר הכוללת.

 

סטטוס פיתוח המשקפיים

  • אבטיפוס המערכת נבדק, עוצב ותפקד בהצלחה מרובה

  • ניתוח הנתונים מצביע בבירור על כך שקביעת עלות מתוכננת מראש של <200$ הוכח כרווחי על 15 משקפי AR.
  • המשך הפיתוח דורש:
  1. פיתוח מערכת אופטית של 2 עדשות (בהתבססות על מחקר פרילימינרי)
  2. פיתוח מערכת תקשורת בין משקפי ה-AR ובית השרת המרכזי (מבוסס רשת אלחוטית)
  3. פיתוח מערכת מיצוב מבוססת סמני אינפרא אדום
  4. פיתוח אלקטרוניקת המשקפי ה-AR
  5. פיתוח עיצוב והנדסת המשקפי ה-AR
  6. פיתוח מערכת החוויה האינטרקטיבית של משקפי ה-AR

 

 

מימון והשקעה בפיתוח המשקפיים

  • הזמן הדרוש לפיתוח הדור הראשון של המערכת: שנה אחת

  • הזמן הדרוש לפיתוח הדור השני של המערכת: שנתיים
  • המימון הדרוש עבור השלב הראשון: $4M
  • השלב השני של הפיתוח כולל ארגון הייצור ההמוני של משקפי ה-AR וידרוש מימון נוסף של $8M.

 

תגובת השוק: התלהבות כוללת!

  • המערכת נבדקה ותפקדה בהצלחה מסחררת במופע פיילוט שעלה בדצמבר 2017 ("גוליבר" בתיאטרון גשר, מעל 20,000 צופים עד כה והכרטיסים אזלו עבור 6 החודשים הבאים) ובפיילוט תיירות ("סולם יעקב", יפו העתיקה)

  • הצלחתה של אייארשואו עוררה עניין רב בקרב צרכנים ולקוחות פוטנציאלים:
    • תיאטרון:
      • "מפצח האגוזים", בלט (מוסקבה, רוסיה)
      • "קלאודיו קווסט", מחזמר (ניו יורק, ארה"ב)
      • "מלכת השלג", מופע (ברלין, גרמניה)
      • "ג'יני", הצגה (אילת, ישראל)
    • תיירות:
      • "המוזיאון היהודי לסובלנות" (מוסקבה, רוסיה)
      • "עיר דוד" (ירושלים, ישראל)
      • מוזיאון המדע (חולון, ישראל)
      • ווטרלו (בלגיה)
      • מונקו
    • אירועים:
      • "נשפי ריקודים בינלאומיים (ביג'ינג, סין)
      • אירועי תאגידים (חוף מזרחי ומערבי, ארה"ב)
    • ספורט: פרוייקט משותף עם חברת ASCOS הישראלית, אשר יאפשר מהירות הורדה של 6GB פר שניה.

 

מהפכה בשוק המיצגים המרהיבים!

  • צפיה קבוצתית בטכנולוגיית AR – היקף שוקל של מאות מילארדי דולרים!

  • הטכנולוגיה הקיימת אינה עונה על דרישות השוק בשל עלות מוצר גבוהה ואיכות תצוגה ירודה
  • הטכנולוגיה החדשה ופורצת הדרך של אייארשואו פותרת את כל האתגרים המשמעותיים
  • עיבוד מרוכז של המידע הויזואלי
  • אבטיפוס שנבדק והוכח כהצלחה מסחררת בשילוב עם תכנית פיתוח מפורטת
  • השקעה קטנה באופן יחסי
  • צוות חזק, מקצועי ובעל נסיון עשיר
  • פער משמעותי בפיתוח בין אייארשואו ובין המתחרים
  • שווקי המיצגים המרהיביםמבינים את הפוטנציאל העצום הטמון בטכנולוגיית ה-AR.
  • סבירות גבוהה מאוד ל-הצלחה!  

הצוות

הצוות

סיימון ליצין
מייסד ויו"ר וועד המנהלים
ביוגרפיה
תחומי העניין של פרופ‘ סימון ליצין מתפרשים על פני הקשת שבין המדעים המדוייקים לבין מדעי הרוח והאומנות. מאחוריו ניצבת קריירה מפוארת כמומחה בעל שם עולמי למדעי המחשב ולאלקטרוניקה. סיימון הקים את חברת STOREDOT, המוערכת במאות מיליוני דולרים, שימש כמדען הראשי ב- Sandisk והמציא טכנולוגייה מהפכנית עבור זכרונות ה- FLASH, טכנולוגיה שהניבה לחברה רווחים של למעלה ממיליארד דולר. במסגרת אוניברסיטת תל אביב מועסק ליצין כפרופסור מן המניין ולאורך השנים הועסק לתקופות ארוכות כפרופסור וחוקר אורח במוסדות בעלי-שם בחו"ל. גלגלי ההמצאה במוחו עובדים 24/7 וכיום הולך שמו לפניו כמייסדן של מספר חברות סטארטאפ מצליחות וכממציא של יותר משישים פטנטים. ראייתו המקיפה החוצה דיסציפלינות ואהבתו חסרת הגבולות לתיאטרון, הולידו את הרצון לפתוח בפני התיאטרון את האפשרויות העצומות הטמונות בחידושי הטכנולוגיה. פרופסור ליצין הוא שותף ומייסד של חברת Arshow ונמנה על משקיעי ה – SEED בחברה.

  • מייסד
  • יו''ר הדירקטוריון
ילנה ליצין
מייסדת ו - CSO
ביוגרפיה
ד"ר ילנה ליצין, מתמטיקאית בעלת שם המתמחה במודלים מתמטיים ובמשוואות דיפרנציאליות פונקציונליות, נודעת במקביל להישגיה האקדמיים באהבתה לאומנויות הבמה והתיאטרון. לצד קשת רחבה זו, ניחנה גם בהתעניינות חסרת מעצורים בכל הנוגע לטכנולוגיות חדשות ועתידניות. כצרכנית "מכורה" של תיאטרון וכבעלת חיבה עזה לטכנולוגיה, היא מחפשת באופן קבוע דרכים לשיפור חוויית הצפיה בתיאטרון באמצעות שימוש באפליקציות לטלפונים חכמים. בשנת 2015 השתתפה בהקמתה של חברת "Galapromter", חברת סטארטאפ לפיתוח תרגומים נגישים בתיאטרון. החברה זכתה להצלחה גדולה והטכנולוגיה שפיתחה מוטמעת כיום בתיאטראות ברחבי BROADWAY כעזר הנגשה ידידותי למבקרים זרים ובעלי מוגבלות שמיעה. ד"ר ליצין מאמינה באמת ובתמים כי ניתן להפוך את התיאטרון למעוז טכנולוגי ומתחדש ולשמור עליו רלוונטי, נגיש ואטרקטיבי לכל גיל וקהל. בימים אלו מכהנת ד"ר ליצין כ-CSO של חברת ARShow ונמנית על משקיעי ה-SEED בחברה.

  • מייסד
  • עובד מפתח
סשה קריינדלין
מייסד ומנכ"ל החברה
ביוגרפיה
סשה קריינדלין הוא מומחה בעל שם בתחום פתרונות המולטימדיה לאומנויות הבמה והמופעים החיים ובמקביל נודע כמפיק בעל שם של כמה מההצגות המצליחות בישראל. השילוב בין הידע הנרחב בתחום פתרונות המולטימדיה ובין יכולות ההפקה והיכרות מעמיקה עם עולם המופעים החיים, הפכה את קריינדלין לאיש השעה עבור ARShow, עם הידע והניסיון כיצד לשלב באופן מושלם בין במה וטכנולוגיה. קריינדלין, בוגר לימודי קולנוע בבית ברל, הפך למפיק ובמאי עטור פרסים כבר בסמוך לסיום לימודיו, כשהסרט שהפיק זכה בפסטיבל הסרטים בברלין ובהמשך רכש מוניטין כמפיק ובמאי מן השורה בתיאטרון גשר. לאורך השנים כבש כל פסגה בתחום, כשהפיק וביים סרטים וסדרות עבור ערוצי טלויזיה במוסקבה, מופעי ענק לקהל של 300,000 איש ויותר וכמפיק ובמאי מן השורה הראשונה של מחזות מופת בתיאטרון גשר. מעל כל אלה בולטות 15 שנות ניסיון והבנה מקיפה של תחום המולטימדיה בעולם הבמה, התיאטרון ומופעי הענק. בשנים האחרונות הגיע קריינדלין להישגים מרשימים כמייסד שותף ומנכ"ל של חברת ARShow, כשהוא מוביל את החברה לפיתוח פתרונות פורצי דרך בתחום ה-AR וכמפיק של "גוליבר", ההצגה הראשונה בעולם המשלבת באופן מלא טכנולוגיית AR בסנכרון מלא עם שחקנים חיים על הבמה.

  • מייסד
  • עובד מפתח
אייזק בראל
מייסד שותף ו – CTO
ביוגרפיה
אייזיק בראל התחיל את דרכו בתחום הטכנולוגיה בתחום הקריאטיב והפך למומחה בתחום ה-UI/UX. כשסיים תואר כפול בעיצוב טכנולוגיות חדשניות, נחטף לעבודה בחברות הסטארטאפ המובילות בארץ ובמהלך 20 השנים הבאות צבר ניסיון ומוניטין רב בעיקר בזכות פיתוח של מוצרים דיגיטליים פורצי דרך במידת הנגשתם והתאמתם לאינטואיציה האנושית. הקשר שבין האדם והטכנולוגיה המשיך לרתק את אייזיק, שהספיק מאז לעבוד באחת מחברות הפירסום הגדולות בישראל, לייסד סטודיו לעיצוב דיגיטלי בת"א ולהיות מהשותפים המקימים של חברת Navigaya"". ב-2015 הקים את "StudioB54" במיאמי שבפלורידה, המסייע לחברות סטארטאפ בהצלחה בפיתוח מוצרים דיגיטליים. לאורך השנים נוכח תמיד במימדי השפעתה ובעוצמתה של האומנות, לצד יכולותיה המרשימות של הטכנולוגיה להעצים אותן. בשנים האחרונות הגיע בראל להישגים מרשימים מאוד, כמייסד שותף ומנכ"ל של חברת ARShow, כשהוא מוביל את החברה לפיתוח פתרונות פורצי דרך בתחום ה-AR וכמוביל הפיתוח הטכנולוגי של "גוליבר", ההצגה הראשונה בעולם המשלבת באופן מלא טכנולוגיית AR בסנכרון מלא עם שחקנים חיים על הבמה.

  • מייסד
  • עובד מפתח

עדכונים

עדכונים

אין עדכונים להצגה

סבבי הגיוס באמצעות פלטפורמת אקזיטוואלי מתבצעים בהתאם למודל של פטור מחובת פרסום תשקיף לפי סעיפים 15א(א)(1) ו-15א(א)(7) לחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. במודל זה, בכל סבב השקעה חשיפת מידע מפורט על ההשקעה ועל החברה מוגבל ללא יותר מ- 35 משקיעים שאינם משקיעים כשירים וסבב ההשקעה איננו במתכונת של רכז הצעה כהגדרתם בחוק ניירות ערך.
עקבו אחרינו